Известие

Collapse
No announcement yet.

дюзи от 2.0 на 1.7 155

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
    nomer v momenta niamam no utre 6te opitam da go pro4eta originalnite to4no taka biaha kato tazi ot liavo na kartinkata a tezi sega sa kato tazi v sredata i sa tozi bejov zviat a predi edna godina imah edna 156 2000 16 v biaha originalno takiva kato tazi v sredata na kartinkata no 4erveni na zviat ne znam dali ima znacenie i ne znam no mislia 4e ne vsi4ki 16 v motori imat takiva za6toto imah iedna 145 2000 16 v 150cv originalno be6e s kato tazi ot liavo metalni 4eren zviat ako sam naru6il niakoe ot pravilata na foruma e nevolno tuk sam ot 2 dni i ne mi poznato vsi4ko
    Основното правило е да пишеш на кирилица!

    Иначе за 145 2.0 е с металния капак и те са като тези вляво. Новите мотори са като на сминката в средата! Пусни един номер на тези с които караш ти, да поразгледам!
    Last edited by Furious 155; d.m.y г., 19:25.


    Даването на газ, води до пристрастяване!
    Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
    Volvo V50 2.0D by RuBig

    Comment


    • #17
      to4no taka novia 2000 e 155cv a staria 150 cv no tezi ot renoto sa bejovi a ot alfa sa 4erveni utre 6te vidia nomera
      155 2.0 16v МY95 Sport

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
        и каква промяна имаше?
        При мен започна да върви по добре,по нисък разход,палене от първия път без замисляне.
        АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

        Comment


        • #19
          izviniavam se za pisaneto ne znam ot kade se smenia utre 6te izvikam niakoi koito razbira ot kompiutri da go smeni az ne im razbiram mnogo

          Това извинение го четем за пореден път вече ...
          Last edited by Alfa User; d.m.y г., 00:09.
          155 2.0 16v МY95 Sport

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
            дай бош номер, защото мен отдавна ме сърби да пробвам с инжектори от новите 16 мотори на алфа - нашите инжектори са като тези отляво, а новите 16в са с такива като на картинката в средата http://www.injectordynamics.com/Bosch%20Injectors.jpg
            Бош 0280155724
            155 2.0 16v МY95 Sport

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
              Бош 0280155724
              тези са 220 кубикови, не му ли идват в повече на твинспарка? Гледам на 156 примерно на 2.0 мотора са 176 кубикови, а на 8 клапановите са 200...[COLOR="Silver"]

              ---------- Post added at 22:12 ---------- Previous post was at 22:11 ----------


              Първоначално публикувано от Pastora
              Понеже "пиша простотии", този, който ми го написа (и ми цъкна по репутацията)да има доблестта да си напише ника... Щото не обичам на лично да ми пишат простотии. И да се обоснове!

              А човечеца е мишка без грам себеуважение - продължава да ми слага негативна без да си напише името - дори е написал "udriii". Селска му работа, спирам с писането в 155 раздела, който иска да помагам, само на лични.
              Първоначално публикувано от toki4a
              ми да напълно те подкрепям ! винаги има някой който да дразни положението!!
              защо се впечатлявате от такива неща???
              Last edited by Furious 155; d.m.y г., 22:26.


              Даването на газ, води до пристрастяване!
              Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
              Volvo V50 2.0D by RuBig

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                тези са 220 кубикови, не му ли идват в повече на твинспарка? Гледам на 156 примерно на 2.0 мотора са 176 кубикови, а на 8 клапановите са 200...[COLOR="Silver"]

                ---------- Post added at 22:12 ---------- Previous post was at 22:11 ----------




                защо се впечатлявате от такива неща???
                Ако е изправна ламбдата (или както се пише и казва това чудо) според мен няма ефект от "по-големите" дюзи...
                Ефект може да има от това ,че имат 4 отвора и по-добре "разпрашават" бензина

                Обаче като се замисля ,че 8в-то не я следи при пълна газ...
                Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 22:37.
                sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Pastora
                  Дразня от анонимници с претенции, да си драсне името, да си се попсуваме на лично и да мине, но не и селски изпълнения.

                  p.s. А megasquirt варианта как ви се струва с по-големите дюзи
                  Същото като нормалната електроника ,но минала през чиптунинг... Мегата е за турбинирани машини иначе аз си мисля ,че няма фаида от нея за атмосверен...

                  Не се връзваи за тия писания... И на мен са ми писали...
                  sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                  Comment


                  • #24
                    Момци, с по-големи дюзи само ще си удавите колите.
                    sigpicex
                    147Q2
                    300bhp/606nm
                    Gtb2260, fmic, ss exhaust, Eibach springs & anti-roll bars

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Pastora
                      Дразня от анонимници с претенции, да си драсне името, да си се попсуваме на лично и да мине, но не и селски изпълнения.
                      Той ако е мъж е щял да си напише името/ника ... тъй че му тегли една анонимна и хич да не ти дреме !
                      Иначе за дюзите и аз смятам, че само по-голям дебит няма да промени нещата към добро. Но по-доброто разпръскване определено си е плюс. Ще следя темата с внимание.
                      155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
                      Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                        Същото като нормалната електроника ,но минала през чиптунинг... Мегата е за турбинирани машини иначе аз си мисля ,че няма фаида от нея за атмосверен...

                        Не се връзваи за тия писания... И на мен са ми писали...
                        Но елиминираш дебитомера, който е най-голямото съпротивление.
                        Arena Coast Customs

                        Comment


                        • #27
                          p.s. А megasquirt варианта как ви се струва с по-големите дюзи [/QUOTE]

                          Ами мега си е този вариант
                          Странното е че на Шестака бяха 175 кубика мисля,което ме очуди малко но се замислих че са шест гърла за 2500кубич.сантиметра, а на 2000 8В са 200 кубикови ама за 4 цилиндъра и разбрах че има логика.

                          ---------- Post added at 12:29 ---------- Previous post was at 12:20 ----------

                          Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                          Чудно ми е как се напасват бензиновите рейки след смяната на инжекторите,при положение че и трите вида инжектори са с различна дължина. Примерно тези в ляво (кааквито са и моите) са с няколко милиметра по-къси а стойката на рейката е фиксирана ?!
                          EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                          EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                          NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                            p.s. А megasquirt варианта как ви се струва с по-големите дюзи
                            Ами мега си е този вариант
                            Странното е че на Шестака бяха 175 кубика мисля,което ме очуди малко но се замислих че са шест гърла за 2500кубич.сантиметра, а на 2000 8В са 200 кубикови ама за 4 цилиндъра и разбрах че има логика.

                            ---------- Post added at 12:29 ---------- Previous post was at 12:20 ----------



                            Чудно ми е как се напасват бензиновите рейки след смяната на инжекторите,при положение че и трите вида инжектори са с различна дължина. Примерно тези в ляво (кааквито са и моите) са с няколко милиметра по-къси а стойката на рейката е фиксирана ?![/QUOTE]
                            монтират се без никакви доработки
                            Last edited by nicola 59; d.m.y г., 15:00.
                            155 2.0 16v МY95 Sport

                            Comment


                            • #29
                              ОК. ама само инжекторите или се сменя и рейката, защото ако е с рейка и баба знае ,ама откаде да си намеря рейки за шестака а и моите рейки се държът на две болчета а не на три като на четири цилиндровите и ако сложа по-къси инжектори познайте кво ще стане.
                              EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                              EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                              NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                                ОК. ама само инжекторите или се сменя и рейката, защото ако е с рейка и баба знае ,ама откаде да си намеря рейки за шестака а и моите рейки се държът на две болчета а не на три като на четири цилиндровите и ако сложа по-къси инжектори познайте кво ще стане.

                                сменят се само дюзите тези от реното са същите на
                                дължина или ако има разлика е минимална и не оказва влиание защото дюзите се захващат за реиката с едни ламаринки и като поставиш рейката те влизат в главата но там не са фиксирани с нищо дали малко по на вътре или по на вънка не пречи
                                тези дни искам да сменя дюзите и на другата ми кола 156 2,5 V6 24v и ще те информирам подробно как става подмяната при легендарния мотор на Busso
                                155 2.0 16v МY95 Sport

                                Comment

                                Working...
                                X